sobota, 26 kwietnia 2014

Zmywarka w słupku



Zmywarka w słupku, to nie taka prosta sprawa, zwłaszcza jeśli chcemy ją zamontować pod piekarnikiem. Problem polega na tym, że piekarnik do zabudowy ma szerokość 56 cm, standardowa zmywarka do zabudowy ma szerokość 60cm. Słupek (szafa) ma zewnętrzny wymiar 60cm, a wewnętrzny 56,4cm, więc jak widać nie da się włożyć zmywarki w taki słupek. Oczywiście można to ominąć, ale nie jest to łatwe do opisania. :-)
Idealnym rozwiązaniem jest zmywarka kompaktowa (modułowa), która ma szerokość 56cm (tak jak piekarniki i mikrofalówki). Taką zmywarkę oferują nam marki Bosch i Siemens. Zmywarki kompaktowe mają panel zewnętrzny (drzwiczki) stalowy, czyli w przeciwieństwie do standardowych zmywarek do zabudowy, nie montuje się do nich frontu meblowego.

Dostępne modele zmywarek kompaktowych, orientacyjne ceny oraz wysokości:

SCE52M55EU   Bosch - cena  około 2000zł - wysokość zmywarki  59,5 cm,
SKE52M55EU   Bosch -  cena około 1900zł - wysokość zmywarki 45,4 cm,
SC76M540EU   Siemens - cena około 2300zł - wysokość zmywarki  59,5 cm,
SK76M540EU   Siemens - cena około 2200zł  - wysokość zmywarki 45,4 cm.










Na zdjęciach zmywarka Bosch SCE52M55EU.
Więcej zdjęć tej kuchni znajdziecie tutaj i tutaj.

14 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe rozwiązanie i muszę je wziąć pod uwagę w momencie gdy będę remontował kuchnię. Jak szukałem zmywarki pod zabudowę to dzięki poradom z http://www.odnowabiol.pl/3-zmywarki-ktore-ulatwia-ci-zycie-jaka-zmywarke-do-zabudowy-wybrac/ udało mi się znaleźć i kupić tą najbardziej odpowiednią.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy wpis. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe, ale mam obawy, że para ze zmywarki może wpływać na piekarnik. Czy jest takie zagrożenie? A może między zmywarką, a piekarnikiem, dać jakąś szufladę?

    OdpowiedzUsuń
  5. Też jestem ciekawa jak to się ma do informacji dostępnej na wielu stronach, że nie należy montować piekarnika nad zmywarką ponieważ para ze zmywarki dostaje się pomiedzy scianki frontu piekarnika.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł na zmywarkę i bardzo ładnie się to komponuje, no ale najważniejsze dla mnie jest to, aby zmywarka dobrze działał i myła dokładnie naczynia. Wiem, że znaczenie mają tutaj również tabletki do zmywarki, bo muszą być odpowiedniej jakości. Ja akurat często korzystam z ofert online i tam kupuję na przecenach. Teraz bardzo dobre tabletki i w dobrej cenie można znaleźć na stronie https://allegro.pl/produkt/tabletki-do-zmywarki-finish-classic-110-b7e06a9c-3570-4c0a-89f7-2abfc0ac2802?bmatch=baseline-product-eyesa2-engag-dict45-sup-1-5-0717 . Zerknijcie, jeśli koniecznie też potrzebujecie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy artykuł. Teraz już wiem, jak dbać o moje zmywarki Amica. O czym powinnam pamiętać korzystając z takiego sprzętu. A wbrew pozorom warto faktycznie zwrócić uwagę na niektóre rzeczy. Także super ten artykuł.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne rozwiązanie i muszę przyznać, że jak najbardziej warto jest mieć dobry sprzęt AGD. W momencie gdy przytrafi nam się jego awaria to są specjalistyczne serwisy. Ja korzystałam z usług http://serwisagd.wroclaw.pl/ i oczywiście mogę tych fachowców każdemu polecić.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie napisany artykuł. Jak dla mnie bomba.

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety obecnie modele o wysokości 60 nie są dostępne. Od kilku dni bezskutecznie poszukuję czegoś do siebie pod słupek :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dobry pomysł takie właśnie umieszczenie zmywarki myślę. Mi się bardzo podoba rozwiązanie. A nie tylko trzeba patrzeć aby to był solidny sprzęt ale i dobre tabletki kupować, te https://ludwikekologiczny.pl/ludwik-ekologiczne-tabletki-do-zmywarek/ działają niezawodnie i do tego mają lepszy skład niż inne dostępne na rynku. Nie mają tyle chemii na pewno.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gdy mój piekarnik zaczął działać niespodziewanie, nie wiedziałem, co robić. Odwiedziłem https://serwisagd-technik.pl/ i jestem naprawdę zadowolony z jakości świadczonych przez nich usług. Dzięki ich wiedzy i doświadczeniu mój piekarnik działa teraz jak nowy.

    OdpowiedzUsuń