środa, 23 kwietnia 2014

Czy bardzo mała kuchnia może być funkcjonalna?



      Pewnie prawie każdy właściciel bardzo małej kuchni jest przekonany, że jego kuchnia nie może być funkcjonalna. Sama do tej pory myślałam, że w tak małej kuchni nie da się zmieścić kompletu sprzętu agd, szafek dolnych z szufladami (często jest tak, że po ustawieniu sprzętu nie ma miejsca na szafki dolne z półkami czy szufladami) i wygodnego blatu roboczego. A jednak można zaprojektować kuchnię tak, aby spełniała wszystkie potrzeby. Nie ukrywam, że ten efekt w dużej mierze zawdzięczamy inwestorowi. Gdyby nie upór, dokładność i samodzielne próby zaprojektowania kuchni pod własne potrzeby, ta kuchnia wyglądałaby zupełnie inaczej. 

         Do realizacji tej kuchni wykorzystano materiały:
- fronty szafek dolnych - płyta laminowana Egger Dąb Cremona Piaskowy H 1394 ST9,
- fronty szafek górnych - płyta laminowana Egger Biały Premium W1000 ST 30,
- blat laminowany Krono Dąb Mleczny D4003 MAT,
- uchwyty listwowe aluminiowe UKW5 Zobal,
- cokół aluminiowy o wysokości 15cm,
- wnętrza szafek ( korpusy ) - płyta laminowana Egger W 908.
- szuflady Metabox Blum,
- w górnych szafkach system bezuchwytowy Tip On Blum.

         Farba na ścianie jest w kolorach bieli i szarości. Kafle na podłodze i ścianie są białe z jasnoszarą fugą. 













Więcej zdjęć tej kuchni na naszej stronie www.benokuchnie.pl

3 komentarze:

  1. Myślę, że sama kuchnia jest bardzo ważnym pomieszczeniem i muszę dodać, że dla mnie niezwykle ważny jest sprzęt AGD. Niedawno niestety moja lodówka mi się zepsuła. Wtedy skontaktowałam się z serwisem AGD https://serwisagd-technik.pl/naprawa-lodowek-wroclaw/ i właśnie tam ją naprawiono.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym zupełnie odmienić swoją kuchnię pod względem wyglądu i funkcjonalności. Właśnie taki porad było mi trzeba. Nie jestem pewna jednak czy dam radę zaprojektować wszystko sama, dlatego chyba zdecyduję się na pomoc architekta https://projektowanie-wnetrz-online.pl/aranzacje/kuchnia Zawsze będzie łatwiej i szybciej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście, że może a nawet musi. Ważniejsze żeby była praktyczna i funkcjonalna niż tylko ładna, jeśli ktoś taką kuchnię nam projektuje to trzeba zaznaczyć, że stawia się na praktyczność przede wszystkim. Szafki lepiej w połysku czy matowe waszym zdaniem? Ja się jeszcze zastanawiam. Czytam teraz na https://ludwikekologiczny.pl/blog/czym-myc-szafki-kuchenne-czyszczenie-mebli-kuchennych/ jak myć szafki w kuchni i co do tego używać.

    OdpowiedzUsuń