czwartek, 31 października 2013

BIAŁA KUCHNIA


Jedna z moich ulubionych kuchni. Kuchnia prosta, nowoczesna z białymi frontami na wysoki połysk. Ale to co dla mnie najistotniejsze w tej kuchni to blat granitowy. Wiem, że jest to rozwiązanie dużo droższe od standardowego blatu laminowanego. Ale blat kamienny nadaje ekskluzywnego charakteru naszym meblom, jednocześnie jest bardzo praktyczny, bo nie musimy martwić się o jego trwałość. Kolejna rzecz, która lubię w blatach kamiennych, to możliwość zamontowania zlewozmywaka podwieszanego. Taki efekt bardzo mi się podoba. Uchwyty zastosowane w tej kuchni, to standardowe relingi. Fajnym rozwiązaniem tutaj jest okap, którego nie widać od frontu. Ale o okapach podszafkowych przygotuję Wam niedługo osobny wpis. Na ścianie przyklejone jest szkło lakierowane - lacobel w kolorze białym. 

Muszę przyznać, że teraz jest szaleństwo na punkcie białych kuchni. Odpowiada mi to. :-)

Pamiętajcie, że biały kolor daje nam dużo możliwości. Możemy połączyć go z każdym innym kolorem i z każdym rodzajem drewna, a efekt będzie super.

Materiały wykorzystane w tej kuchni to:

Fronty acrylowe w kolorze białym
Blat kamienny granitowy w kolorze grafitowym
Szkło na ścianie - biały lacobel









Więcej zdjęć na naszej stronie
http://benokuchnie.pl

2 komentarze:

  1. Kuchnie jak marzenie! Nowoczesne, łatwe do sprzątania i bardzo efektowne. Podobne do mojej, ale ja niesiety nie mam granitowego blatu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. W następnej Twojej kuchni zrobimy blat granitowy. :-)

    OdpowiedzUsuń